vrijdag 28 februari 2014

Favorieten lip producten

Droge lippen, een leuk kleurtje of gewoon verzorging. Dit zijn allemaal kenmerken voor mij om lip producten te gebruiken. Welke producten ik gebruik ter verzorging van mijn lippen? Dat lees je hieronder! 

              




De nivea lip butter. Ik denk dat iedere blogger deze wel kent. Hij werkt zo goed voor je lippen! Ik heb hem in de smaak 'raspberry rosé'. Als ik deze lip butter op doe lijkt het net alsof je suikerspin eet - oke ik heb een zwak voor suikerspinnen :) - hij blijft ook nog eens heel lang zitten, en maakt je lippen echt helemaal zacht. De echte verzorging die ik nodig heb in de winter. Deze geeft ook een mooie kleur aan je lippen, een beetje een zachtroze kleur. Je hebt ook een klein beetje nodig voor een hoede 'dekking'. Dit vind ik ook erg fijn, want ik heb geen zin om drie minuten lang te blijven smeren. Ik vind lip butters over het algemeen ook best fijn, ik heb er ook echt een verzameling van - ik gebruikte vroeger elke dag een andere, ik mag van me zelf er ook echt bijna geen meer kopen anders heb ik er nog meer ;) - maar ik vind deze toch het allerbeste! Hij is ook nog voor een redelijke prijs en je kan hem gewoon bij de drogist kopen!

Dit is gewoon een normale labello - om het maar zo te zeggen - deze is gewoon van Kruidvat huismerk maar doet wonderen! Ik heb er echt al heel veel labello's geprobeerd maar kwam steeds terug op deze! Hij is niet te dik of te dun, dus voor mij echt de perfecte labello als ik even snel wat op mijn lippen moet smeren. Een nadeel is wel dat hij niet super lang blijft zitten - maar oke een paar keer extra smeren vind ik niet erg - Hij is ook echt het perfecte voormaat, zodat je hem overal naartoe kunt nemen! Hij is ook nog eens niet heel duur, de perfecte labello voor mij! Deze is dus echt een aanrader! 


En dat komen we eindelijk aan bij de lippenstift! Deze is van Estee Lauder - wat opzich wel een prijzig merk is - en is een super mooie berry/nude kleur. Hij is net iets donkerder dan mijn eigen lippen kleur, dus lijkt hij heel er naturel. Maar hij geeft net dat mooie effect aan je lippen dat ze echt WOW lijken! Ik draag eigenlijk nooit lippenstift omdat ik het soms een beetje 'nep' vind staan - bij mij niks persoonlijks :) - en gebruik ik dagelijks alleen maar natuurlijke kleuren. Soms zie je mij ook nog wel eens rood dragen, maar dan niet naar school. Deze lippenstift is in de kleur 'Barely Nude' nummer 46 van de collectielijn 'Pure Color'. Echt een aanrader, ondanks haar duren prijsje vind ik hem heel goed! Ik heb deze zelf van mijn tante uit Amerika gekregen, maar het merk Estee Lauder kan je online kopen en ook in winkels waar ze het merk verkopen zoals: Ici Paris Xl, DA of andere duurdere drogisterijen. 

Wat is jou favorieten lip product? Laat het achter in de reactie's

xoxo , 

                                 Eveline



10 opmerkingen:

  1. je kan als je een artikel maakt boven in zie je zo'n gescheurd papiertje dan kan je een voor stukje doen en dan kunnen we op meer lezen drukken maar leuk artikel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een artikel schrijft staat er boven zo'n balk met icoontjes, dan zie je ook een soort witte scheurlijn staan als je erop staat met je muis staat er geloof ik: jump breaker. Als je daarop klikt is dat de lijn :) ik hoop dat je het kunt vinden!
      Veel liefs,
      Iris x

      Verwijderen
    2. heel erg bedankt ik ga nu kijken! xx

      Verwijderen
  2. Heeel leuk artikel eef! Xx nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey!
    Ik heb al even op je blog gekeken, en ik vind het super leuk om te lezen! En ik vroeg me af of je ook op mijn blog zou willen kijken, dat zou ik super leuk vinden!
    xFashion4Life.blogspot.nl

    Love, Manon

    BeantwoordenVerwijderen