zaterdag 8 maart 2014

Catrice Eyebrow Set


Laats was ik in de kruidvat en moest ik een nieuwe wenkbrauw poeder. Ik had al geinformeerd wat nou een goede poeder was, maar het waren en zoveel! Toen ik bij de kruidvat was ging ik naar het schap van catrice, en zag dit liggen. Meer weten? Lees het hieronder!









Ik zag deze poeder liggen, en ik vond het al meteen super mooi! Ik had er al veel goede reactie's over gehoord, en de verpakking vind ik gewoon zo mooi! Hij is super handig mee te nemen, omdat hij klein is en er zit ook een pincet, borsteltje en aanbreng kwast bij! Voor die prijs (3,99) wilde ik hem graag meenemen en proberen! 


De poeders vond ik zo mooi eruit zien! Ik gebruik de lichtste kleur, die voor blondines is maar de donkerdere kleur is super als je wat donkerder haar hebt! De poeders zelf vind ik vrij veel pigment afgeven, dus daar moet je mee oppassen. Maar dat vind ik juist wel fijn anders moet je het steeds opnieuw aanbrengen!


Zoals je hierboven ziet zit er in de set een mini pincet en borstel/kwastje. Zelf vind ik de pincet fijn als je ergens naar toe gaat maar gebruik ik thuis liever mijn eigen. Hetzelfde geld voor het borsteltje. Prima als je hele dunnen wenkbrauwen hebt, maar ik heb iets dikkere dus helpt het niet echt bij mij. Het kwastje daarin tegen vind ik juist heel fijn werken! Hij is heel precies en super fijn! Je kan ook je eigen kwastje gebruiken, maar dit kwastje werkt prima!


Dit zijn de kleuren. De linker is de lichte voor blondines en de rechter is voor de brunette onder ons!



8 opmerkingen: