woensdag 26 maart 2014

Nike Air Max

Zaterdag kwamen mijn Nike Air max aan die ik besteld had op www.stylefile.nl. Ik ben er echt heel blij mij! Er komt waarschijnlijk binnenkort ook een filmpje aan hoe ik mijn air max combineer. Veel lees plezier!


Hierboven zie je hoe de schoenen er vanaf de zijkant uitzien. Nike Air Max zijn dit jaar helemaal in. Ik wilde ze al heel lang, maar wist eigenlijk niet welke kleur en soort ik moest nemen. Uiteindelijk heb ik voor dit exemplaar gekozen. De kleuren die er in voor komen zijn: donker- en licht grijs, groen, wit en zilver. Ik zag deze Air Max toen ik in amsterdam was bij een meisje, en wist meteen die moet ik hebben! Ik heb heel het internet afgezocht naar dit paar, en had ze toen eindelijk gevonden! Ze waren 94,95 euro - wat voor Air Max vrij goedkoop is omdat ze normaal rond de 135 euro zijn- 

Zo zien mijn schoenen er van boven uit. Ik vind de veters heel fijn omdat ze niet zo lang zijn dus het staat heel mooi als je er een knoop in doet. Sommige mensen stoppen de veters in hun schoenen zelf, maar ik vind dat helemaal niet fijn zitten dus ik doe er lekker een knoop in! Ik combineer Air Max meestal met een legging of spijkerbroek. Ik heb zelf ook veel rokjes, alleen daar vind ik Air Max er niet bij passen dus doe ik lekker mijn converse aan!

Ik ben echt heel erg blij met deze schoenen! Omdat er een hoge zool in zit lijk je ook meteen wat langer - wat voor mij wel fijn is - de zool vind ik heel mooi bij de schoen staan. Ik draag meestal korte sokjes hierin omdat ik dat wat mooier vind staan. Ik vind Nike Air Max zeker een aanrader! Maar je moet wel echt een soort van aparte hebben, dus niet die iedereen heeft. Daarvoor heb ik zelf ook gekozen. Ik heb zoals ik al zij dus mijn schoenen op stylefile besteld, en ben over het algemeen tevreden! Ze zeiden dat ze binnen 24 uur aan zouden komen - als is dat niet gebeurd namelijk 3 dagen - maar buiten dat vind ik het een prima site! Ze hebben ook veel verschillende schoenen en merken, en over het algemeen zijn ze goedkoper dan in de winkel of op andere site's zoals zalando en wehkamp.

Wat vinden jullie van deze trend? Hebben jullie zelf ook Nike Air Max? En hoe combineer jij ze dan? Laat het weten in de comments! Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! Liefs, Eveline

6 opmerkingen:

  1. Hoi Eveline, ik heb je genomineerd voor de Liebster award. Ik heb er een blogpost over geschreven op http://corinspire.blogspot.be/ . Veel succes met je blog! Groetjes Corinne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave schoenen! Echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen