donderdag 27 maart 2014

♡ Nyc Big Bold Bronzer revieuw ♡

Vandaag was ik wat eerder uit en dacht ik laat ik eens de stad in gaan! Ik ging even naar de kruidvat, en zag de bronzer van NYC liggen. Ik heb hier al heel veel goede verhalen over gehoord dus ik dacht laat ik hem eens meenemen! Ik heb deze bronzer voor jullie gereviewed.


Aller eerst wil ik zeggen dat de bronzer echt mega groot is. Hij past bijna niet in mijn hand als ik hem vasthoud! De verpakking vind ik er ook echt heel mooi uitzien. De sluiting is over het algemeen goed, het had beter gekund maar voor die prijs is het prima. Ik vind het ook een mooi patroon hebben. Het is een matte bronzer, dus niet met shimmer erin wat ik zelf heel fijn vind omdat het een natuurlijker effect geeft. Ik heb hem in de kleur '601 ManhaTan'. Voor mij is deze kleur prima, hij sluit mooi aan bij mijn eigen huidskleur. 

Zoals ik al zij vind ik het patroon van deze bronzer heel mooi. Het geeft je een zomers gevoel vanwege de zon(nen) erin. Het poeder zelf geef veel korrels af en is over het algemeen vrij gepigmenteerd, wat ik heel fijn vind. Wel moet je het twee of drie keer opdoen omdat je het anders niet heel erg ziet. Deze bronzer zou je ook als oogschaduw kunnen gebruiken, maar dat vind ik niet echt fijn werken. Er zit een oranje toon in maar dat vind ik juist wel mooi bij een bronzer want dat geeft een mooi glowy eindresultaat!



 De verpakking vind ik dus echt heel mooi zoals ik al zij. De groote van deze bronzer is 9 cm bij 9 cm wat dus vrij groot is. Maar dat deze bronzer zo groot is heeft ook een voordeel want je kan er dus heel lang meedoen omdat er heel veel poeder in zit. 
Hierboven zie je me zonder bronzer, met gewoon een natuurlijke huid zonder foundation, concealer, blush en dergelijken. En hieronder zie je me met de bronzer. Ik vind het effect heel natuurlijk staan, omdat er niet veel verschil in zit maar toch wat. Ik ben over het algemeen blij met deze bronzer alhoewel de pigmentatie wel iets beter had gekund. Maar voor deze prijs vond ik het zeker een proberen waard! Ik heb deze bronzer nu in mijn 'every day' bakje liggen, en gebruik hem dus elke dag! Voor deze prijs (3,99) vind ik het dus een prima bronzer!

Wat vind jij van deze bronzer? Heb jij ook bronzers of deze bronzer? En vind jij het een mooi natuurlijk effect geven? Laat het weten in de comments! Liefs, Eveline



6 opmerkingen:

  1. Staat goed. Ik draag eigenlijk alleen in de zomer bronzer, om mijn bruine kleurtje dan wat extra te benadrukken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja kan ook, maar in de winter vind ik het ook wel mooi want dan ben ik wat bleker hihi :) welkom op mijn blog trouwens!

      Verwijderen