dinsdag 18 maart 2014

♡ Victoria Secret Body Mist ♡

Victoria Secret, wie kent het niet. Ik was in de kerstvakantie in Londen en ik ben naar VS gegaan. Toen had ik mijn eerste baby - haha ;)- Ik heb mijn mist in de geur 'Such a Flirt'.







Hierboven zie je hoe de verpakking eruit ziet. Op de verpakking staat dat het naar starfruit en white orchid moet ruiken, en of het daar naar ruikt! Het ruikt heerlijk zoet en zomers. Ik vind de kleur van de mist zo mooi roze/oranje. Ik word er echt helemaal blij van! Ik moet zeggen dat de mist zelf ongeveer 2-4 uur blijft zitten, dus je kan gewoon gedurende de dag het een paar keer opspuiten en dan ruik je de hele dag lekker!


Ik vind de kleuren roze en goud los van elkaar echt al heel mooi, en nu zijn ze ook nog samengevoegd! Ik vind de dop heel fijn spuiten - al moet ik soms zeggen dat hij het niet altijd doet - Er zit in het hele flesje best veel in. Al vind ik zelf dat het er snel door heen gaat - 1,2,3,4,5 spuitjes ;) - Maar voor de geur zelf heb ik 13,00 euro er best voor over! Volgens mij was hij dat ongeveer want hij was volgens mij 15 pond, wat omgerekend zo'n 13 euro is - ik met mijn rekenkunsten hihi - 


Wat vinden jullie van Victoria Secret? Hebben jullie zelf ook een body mist, en welke geur? Laat het vooral weten in de comments! Liefs, Eveline 


16 opmerkingen:

  1. leuk artikel! zelf heb ik geen victoria secret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me heel erg fijn!
    leuk artikel!
    ps. ik ben nieuw op je blog maar ik blijf zeker
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tip: Let op de fotokwaliteit, vooral bij de 2e foto. Daarin is de inhoud erg verkleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Zelf heb ik niks van Victoria Secret, maar deze lijkt mij zo fijn! Dus als ik er binnenkort nog eens kom ga ik hiervoor kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker doen ! En dankjewel ik hoop dat je een trouwe lezeres word welkom! xx

      Verwijderen
  5. Leuke post:) Ik heb de parfum zelf niet, maar hij lijkt me heel fijn om eens te proberen.
    Liefs

    http://www.lemelange.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen :) en dankjewel welkom op mijn blog! liefs xx

      Verwijderen
  6. Ik ben echt gek op hun body sprays, deze klinkt ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen