maandag 5 mei 2014

Roomtour


Heel allemaal! Vandaag heb ik een roomtour voor jullie! Het was vandaag een mooie zonnige dag dus ik dacht laat ik eens wat foto's maken :)


Dit is mijn boekenkast (die niet altijd voor boeken word gebruikt ;)) Hij is van de ikea en is vrij groot. Ik heb hier ook veel van mijn spullen ingezet maar ik ben nog steeds bezig met deze kast leuk te inrichten (enig idee? laat het me weten!) omdat ik hem net nieuw heb. 




Dit is mijn bed, Ik denk dat hij ook van de ikea is maar ik weet het niet zeker. Al mijn beddengoed en kussens zijn van pip studio. Ik vind mijn bed heel leuk omdat het mijn kamer wat opvrolijkt.


Dit is mijn bureau hij is ook van de ikea - wat is het toch een fijne winkel :) - en ik vind hem heel fijn en mooi. Omdat het een wit bureau is geeft het wat rust in mijn kamer. Ik heb er veel kleurrijke dingen op staan omdat ik dat wel fijn vind werken :)

Dit zijn alle schrijfwaren op mijn bureau, zoals ik hierboven al zei zijn ze heel kleurrijk, maar dat geeft wat kleur in mijn kamer! Ik heb al mijn schrijfwaren in leuke potjes gedaan omdat ik dat wel een leuk effect vond geven aan mijn bureau. 


Dit is mijn - soortvan - make-up tafel. Ik ben hier op zich wel blij omdat hij zo veel ruimte heeft waar ik al mijn spullen in kwijt kan. Ik heb hem echt al sinds ik geboren ben dus ik weet niet meer waar het vandaan komt. Mijn make-up heb ik in de ladens verspreid (wil je een make-up collectie? Laat het vooral weten!) Boven op mijn kast heb ik dingen die ik er leuk bij vind staan. Ik heb ook een foto van mij en mijn zusje hangen boven mijn kast. 


Dit is mijn bank. Waar ik heel erg blij mee ben! Deze heb ik voor mijn verjaardag gekregen en ik vind hem echt heel leuk en fijn! Ik heb er dekens over gedaan zodat er niets vies op komt. Het linker kussen is van pip studio en het rechter kussen is denk ik van ikea. De kussens geven de bank wat kleur. 


Als laatste is dit nog mijn kast. Ik ben hier ook heel blij mee! Hij is niet echt netjes - sorry daarvoor - maar binnenkort ga ik een grote schoonmaak doen ;) (laat een reactie achter als je hiervan een filmpje wilt zien) aan de linker kant heb ik vooral kleding maar ik heb ook rechtsonder een hang plek waar in mijn kleding op hangers kan hangen. Ik heb daar ook nog een kastje staan waar allemaal troep in zit ;). 

Dit was mijn roomtour! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en als jullie vragen hebben laat het vooral weten! xoxo Eveline



6 opmerkingen: