woensdag 10 september 2014

Late night 'Tumblr Inspired' relaxing corner ♥





Oh wat was het die dinsdag avond lekker weer zeg! Ik dacht ik ga lekker op m'n balkon een soort 'tumblr inspired' hoekje maken, waar ik lekker kan lezen ( the fault in our stars ♥♥♥), schrijven, foto's maken (i love to take pictures from the nature), huiswerk maken (ughhh) en dat soort dingen. Het was heerlijk ontspannen. En heb voor jullie een paar shotjes gemaakt zodat jullie kunnen meegenieten met mijn heerlijke avondje. Dit ga ik zeker weten vaker doen! 


Sinds kort heb ik een druiven tak op m'n balkon liggen van de druivenplant die beneden in onze tuin staat, het ziet er echt heel leuk en maakt m'n balkon ook meteen lekker groen :)


Mijn mooie uitzicht, lekker groen en een mooie blauwe lucht zonder enige wolk :)



Ik hou zo erg van m'n pip dekbed het maakt me zo blij en vrolijk met alle bloemen en alle leuke kleuren en het ligt heerlijk zacht!


Nog een keer alles bij elkaar, wat was dat een lekker bedje zeg oh my gosh ;). Ik hoop dat jullie het leuk vinden en als je een plekje buiten opzoekt en ook zoiets gaat maken, want je komt heerlijk tot rust!~

xoxo Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen