zaterdag 18 oktober 2014

Autumn is coming ♥




Vandaag een outfit of the day voor jullie! Het begint de laatste tijd echt herfst te worden. Ik hou echt van de herfst, omdat je zo goed kan combineren met laagjes en leuke herfstachtige kleuren. Deze bondjas kunnen jullie veel tegen gaan komen in de herfst want hij is echt mijn lievelings 'item' deze herfst. De trui heb ik al heel lang en heb ik meegenomen uit londen vorige kerst, maar hij zit echt heerlijk. Met mijn vertrouwde 'nike air max' eronder is de gehele outfit helemaal compleet. En is het jullie al opgevallen? Ik heb mn haar aan de onder kant iets lichter gemaakt. Ik vond m'n haar zo saai worden, en wilde er iets anders meedoen. Over 3/4 dagen moet ik het nog een keer doen en dan is het helemaal af! Als jullie een revieuw willen over de verf die ik heb gebruikt moeten jullie het laten weten! 









Jas - H&M
Trui - Forever21
Legging - Zara
Schoenen - Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen