maandag 27 oktober 2014

Fall Favourites ♥






Nagels

Barry M Nail Paint in 435 'mediterranean'
Deze nagellak heb ik laatst gekocht in Amsterdam. Toen ik zag dat Barry M tijdelijk verkrijgbaar was bij de River Island moest ik een nagellak kopen. Dit is echt een hele mooie nagellak, met een vleugje glitters en een mettalic gloed, is hij perfect voor de herfst. De nagellak blijft 5-6 dagen goed zitten, daarna gaat hij afbladeren. 

Pieces Nagellak in 23
Deze nagellak heb ik al denk ik ruim een jaar geleden gekocht in een aanbieding voor 3 voor 2, dus ik heb ook nog een donkerblauwe en topcoat gekocht. Dit is een hele mooie bordeux rood, wat dus heel herfstig is. Hij blijft goed zitten, ik denk wel ruim een dag of 4-5. 



Ogen

Forever21 Wimperkruller
Deze wimperkruller van de Forever21 is denk ik een van mijn favorieten wimperkrullers. Hij is heel erg fijn om mee te werken. Je wimpers blijven de hele dag gekruld wat echt een plus punt is. Hij ziet er ook nog eens super schattig uit! Hij was ook niet te duur, dus als je een goede budget wimperkruller zoekt, is deze zeker aanraadbaar!

Catrice Glamour Doll Volume Waterproof Mascara
Een heleboel woorden voor een mascara-naam, maar het werkt perfect! Deze mascara had ik jaren geleden is een keer gekocht in de niet-waterproof versie en die vond ik erg fijn. Ik was opzoek naar een goede budget-mascara, en zag deze liggen en nam hem mee! Ik gebruik de laatste jaren alleen maar waterproof mascara, omdat als je je wimpers krult ze ook gekruld blijven en met normale mascara gaan ze weer terug in hun normale vorm. Deze mascara gaat er ook niet af als er water op komt, bijvoorbeeld als het regent als je naar school fietst - ughh -. Ik heb er nog nooit meer gezwommen, maar daar gebruik ik meestal The Rocket mascara voor van Maybelline



Gezicht

Real Techniques Buffing Brush
Sinds ik weet dat Real Techniques word verkocht bij onze parfumerie en drogisterij Mooi/Da - ja, ze zijn samengevoegd -, ben ik meteen twee kwasten gaan kopen. Ik heb er altijd al een paar willen hebben, omdat iedereen in beauty land ze helemaal g-e-w-e-l-d-i-g vind! En inderdaad dat zijn ze ook echt, en het is de prijs ( ongeveer 15 euro per kwast ) echt waard! Voor mij is dit een grote investering, maar iedereen zegt dat je er jaren plezier van hebt, de Buffing Brush zelf is heel fijn in gebruik, en blend alles goed uit. 

Real Techniques Stippling Brush
Deze kwast heb ik later dan de Buffing Brush gekocht, maar wat ben ik blij dat ik hem toch heb gekocht! Hij zorgt ervoor dat alles er heel natuurlijk uitziet, en alles perfect geblend is. De kwast is natuurlijk roze wat er super leuk uitziet! De kwast haren zijn ook heel erg mooi en zacht.




Lippen

Catrice Ultimate Stay in 120 'Looks like Coral'
De laatste tijd ben ik heel er in to the lippenstift. Ik vind het echt heel leuk staan, en vooral rond deze tijd in de herfst/winter. Deze blijft heel lang zitten, en is een heel leuk kleurtje!

Eyes Lips Face in 'Charming'
Deze lipstick van ELF is echt een must in de herfst! Hij is een hele mooie nude kleur, en past echt overal bij! Hij is ook nog eens 1 euro, en hij ziet er heel mooi uit. De kleur blijft ook vrij lang zitten!

Ik hoop dat jullie dat artikel leuk vonden, en tot snel!

xoxo, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen