zaterdag 25 oktober 2014

Fall Playlist ♥




De laatste tijd luister ik veel meer naar muziek dan normaal. Om dit te luisteren gebruik ik de app en site SoundCloud. Hier kan je allerlei soorten muziek downloaden en beluisteren. Ik luister vooral naar geremixde - als dit een woord is ..- nummers, omdat die gewoon wat betere beats erin verwerkt hebben, en daar houd ik wel van. Mijn SoundCloud is eef2409 en ik heb veel verschillende nummers erop en hieronder staan een paar van mijn favoriete.





1. Tristan Prettyman - My Oh My ( PALMFooD & Stamusic. Remix )
2.  FlicFlac - White Tiger Remix
3. Jasmine Thompson - Ain't Nobody ( 1995' Ricky Rix Remix )
4. Things i haven't done ( Prod. By Sati )
5. Felix Jaehn - Shine ( feat. Freddy Verano & Linying )
6. Endor & TRU Concept - Intentions ( Ft. Romany )
7. Usher - She Came To Give It To You Ft. Nicky Minaj
8. David Guetta ft. Sam Martin - Dangerous ( Robin Schulz Remix Radio Edit )
9. Tove Lo - Talkig Body ( KREAM Remix )
10. Best day of my life ( Gazoo Radio Edit )
11. Endor & Midnight City - Be With Me ( Ft. Romany )
12. Beyonce - What's It Gonna Be ( Sam Gellaitry Remix )

Dit waren een paar van mijn favorieten nummers op het moment. Het zijn er redelijk wat, maar op mijn SoundCloud staan er veel meer natuurlijk. Deze nummers zijn vooral heel relaxed en gewoon niet te hardstyle zeg maar. Ik weet dat ik best een aparte muziek smaak heb, vergeleken andere leeftijdsgenoten maar daar ben ik trots op. Als jullie nog leuke nummers hebben, laat het vooral achter in de comments!



Misschien hebben jullie het gemerkt maar de laatste tijd post ik steeds vaker en met regelmaat een artikel, en dat komt omdat ik bloggen gewoon heel leuk vind en ik me meer wil focussen op bloggen dan op youtube op dit moment. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden. Ik ben ook bezig met het samenwerken met een paar bedrijven dus daar horen jullie waarschijnlijk binnenkort meer over! Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, en laat vooral en comment achter, en deel dit bericht! Heel erg bedankt voor het lezen en tot snel!

xoxo, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen