zaterdag 25 oktober 2014

Huidverzorging in de herfst ♥




  Huid verzorging vind ik een heel belangrijk gedurende het hele jaar, maar vooral rond de herfst/winter, omdat mijn huid dat erg droog is en aanvoelt. In dit artikel laat ik jullie mijn holy grail producten zien, waarbij ik echt zweer dat ze echt super werken en zijn! Het is vrij veel tekst vergeleken mijn andere artikels, maar dat leek me juist leuk om alles over het product te weten te komen. Heb je nog vragen over deze producten of over iets anders? Laat een comment achter en ik zal antwoorden! Veel leesplezier.


Reiniging

Garnier Micellair Reinigingswater 

Met dit product van Garnier haal ik al mijn makeup eraf. Het is voor de gevoelige huid en het is voor het gezicht, de ogen en de lippen. Eerst begin ik maar eens met de verpakking, die er echt te schattig uitziet! De roze details maken het echt heel leuk, het is ook fijn dat je het product door de fles heen ziet, zo kan je zien wanneer je een nieuwe moet kopen en welke kleur etc. het is. Het reinigt goed je makeup, alleen je waterproef producten gaan hiermee moeilijk eraf. De Garnier Micellair Reiniginswater kan je bij de drogisten kopen o.a Kruidvat ( 6,49 ) , Da ( 6,99 ) en Etos ( 7,05 ).

Vichy Normaderm Deep Cleansing purifying gel

Dit product van Vichy gebruik ik om - meestal in de douche - mijn gezicht te wassen. Soms als ik geen zin heb om mijn makeup er helemaal af te halen met het Garnier Micellair Reinigingswater gebruik ik dit, want dit haalt ook waterproef mascara eraf, wat natuurlijk heel er handig is. Het is een groenachtige gel, die heel erg lekker ruikt, naar zeep met een vleugje citroen. Het is voor de gevoelige huid en er zitten geen zepen, parabenen of alcoholen in. De Vichy Normaderm Deep Cleansing purifying gel is te koop in filialen waar Vichy word verkocht en de prijs is rond de 15 euro. Zelf heb ik hem in een Franse drogisterij gekocht, voor 14,99.


Verzorging

Dermolin Dagcrème

Dit is serieus de beste dagcrème die ik ooit heb geprobeerd. Ik gebruik hem nu al ruim 1,5 jaar en uit ervaring kan ik dus zeggen dat hij super goed is! Je huid word er super zacht van, en ruikt heel erg lekker. Soms gebruik ik dit ook gewoon als nachtcrème als ik geen fut meer heb om mijn hele skin care routine te doen. Dermolin heeft nog vele andere producten die heel fijn zijn, zoals de shampoo en conditioner. Dermolin is o.a verkrijgbaar bij Kruidvat , Etos en DA. 

Clinique Dramatically different moisturizing lotion

Deze lotion/crème gebruik ik alleen als mijn huid echt heel erg droog is, wat het veel is in de herfst/winter. Het is een geelachtige crème die een beetje naar vanille ruikt. Als je de lotion op je gezicht smeert is hij heel erg dun en vloeibaar, maar dat word een steeds dikkere substantie en trekt helemaal in je huid, en verzorgd het goed. Clinique is o.a verkrijgbaar bij mooi, douglas en filialen waar clinique word verkocht. Deze lotion is rond de 30 euro, wat vrij prijzig is maar het is het waard.


Lip Verzoring

Maybelinne Baby Lips in Mint Fresh

Als mijn lippen heel erg ruw aanvoelen en er velletjes op komen gebruik ik meestal deze baby lips. Ik heb al meerdere baby lips geprobeerd maar deze is de beste, en werkt voor mij het beste. Ook een voordeel voor mij is dat hij naar mint ruikt en smaakt, als het om lipverzorging gaat vind ik een mintgeur heel lekker. Maybelinne is o.a te koop bij Kruidvat ( 3,49 ), bol.com ( 3,79 ) en Albert Heijn ( 3,49 ).

Eos lipbalm in Mintfresh

Dit is mijn eerste eos lipbalm en ik hou echt van deze lipbalm! Hij maakt je lippen zooo zacht, en ruikt ook heerlijk - weer een mintgeur oopsiee ;) -. Hij is heel klein en handig om zo in je tas overal mee naartoe te nemen. De verpakking is heel klein, schattig en praktisch. Mijne is bijna op want ik heb hem sinds vorige winter gekocht in Londen, en ga er binnenkort nog een kopen/bestellen. Zover ik weet is hij niet in winkels te koop in Nederland, maar dus wel in het buitenland. Je moet gewoon even 'googelen'. Volgens mij was deze lipbalm rond de 10 euro. 


Dit was mijn artikel voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ook handig. Het leek me heel handig om dit te delen met jullie, omdat ik weet dat sommige jonge meiden opzoek zijn naar een goede huidverzorging. Heb jij nou een holy grail producten die je echt moet delen? Laat het weten in de comments. Tot snel!

xoxo, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen