zondag 26 oktober 2014

Lord of Misrule ♥







Gisteravond ben ik met deze mooie 'bath bomb' in bad geweest, en het was heerlijk. De Bath Bomb heet Lord of Miracle en is bij Lush verkrijgbaar voor 4,95 - maar in het Utrecht filiaal is hij 3,95 heel raar maar wel fijn !? -. Dit is mijn tweede aankoop bij Lush en ik vind het zo lekker al die lush producten! Ik ga er zeker weten meer kopen, vooral de kerst collectie die pas verkrijgbaar is lijkt me heerlijk! Willen jullie daar ook een revieuw van? Laat het weten in de comments!



De Bath Bomb zelf ziet er echt super leuk en schattig uit, het is een blauw/groene kleur - wat overigens mijn lievelingskleur is - en heeft oranje en roze details. Als je de Bath Bomb in bad legd, word eerst het hele bad groen, en daarna keert het in een wijnkleurige rood, wat heet relaxend en mooi is. Het bad ruikt echt heerlijk, naar een dennen-bos geur, echt niet normaal! 


Van deze Bath Bomb word je huid echt wonderbaarlijk zacht, de andere Bath Bomb die ik eerder geprobeerd heb werd mijn huid ook zacht, maar niet zo zacht als van deze! De geur blijf redelijk lang zitten in je huid, wat natuurlijk een plus punt is! Ik heb in mijn badkamer een trui gelegd die ik na het bad aan kon doen, en hij ruikt nu nog steeds naar de Bath Bomb, wat echt super is!


De Bath Bomb maakt over het algemeen vrij veel schuim, en het schuim blijft vrij lang in het bad zitten, wat natuurlijk super is. Zoals ik al eerder zei word het bad uiteindelijk een wijnkleurige rood en vandaar denk ik ook de naam Lord of Misrule, omdat je het helemaal niet verwacht van het uiterlijk van de Bath Bomb.


Dit is het bad vooraf als er een laagje water in zit, er zit natuurlijk nu helemaal geen kleur in zoals je ziet, en ik kon niet wachten om de Bath Bomb erin te leggen, want hij rook echt te lekker! Hij is dus ook zeker aan te raden!


Zo ziet de Bath Bomb eruit als je hem net in bad legt. Eerst krijgt het bad dus een groenige toon, wat erg mooi is. En daarna als de groene laag eraf is, veranderd het bad in een wijnkleurige rood, wat ook beschreven staat op het etiket.


Deze Bath Bomb is dus zeker aan te raden! Hij heeft veel plus punten zoals: 1. Het uiterlijk - echt te schattig - 2. De geur - echt niet normaal lekker - 3. Het maakt je huid heerlijk zacht - wat je nog dagen voelt - 4. Alles ruikt echt heerlijk na het bad - en dit blijft 1/2 dagen zitten, wat echt super is!

Ik hoop dat jullie deze revieuw leuk vonden, en willen jullie dat ik vaker een revieuw maak? Laat het dat achter in de comments! Deze Bath Bomb is zoals ik al had vermeld bij  Lush te koop voor maar 4,95 - volgens mij zijn de prijzen flink verlaagd !? -. 

xoxo, Eveline

1 opmerking: