vrijdag 24 oktober 2014

Weheartit is life ♥


Vandaag een leuk artikel over weheartit. Weheartit inspireerd me echt heel erg, als ik in de ochtend snel een ouftit moet kiezen en ik weet niet wat kijk ik gewoon even op weheartit.  Ik volg ook hele leuke account zoals Miray , Selma , Sophie en Sarah ( wat overigens mijn favo account's zijn ! ). Elke keer als ik even op mijn computer, ipad of iphone ga moet ik echt altijd even weheartit checken. Mijn weheartit is : Eveline , en raak vooral geinsipreerd door mijn weheartit!

Veel mensen gebruiken in plaats van weheartit tumblr, maar ik vind weheartit 1. Veeeel makkelijker werken, als ik op tumblr zit snap ik echt helemaal niks - ik weet niet of dit aan mij ligt ?! -. 2. Ik heb het gevoel dat tumblr een soort veel edgy account heeft en weheartit wat meer girly account. 3. Je kan je volgend, alle afbeeldingen en labels van elkaar scheiden, en alles ziet er veel overzichtelijker uit. Ik heb zelf een soort van 'classic but girly' thema op mijn account, en hier raak ik dus geinspireerd door.


Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden, en laat even weten wat voor soort artikels jullie graag zouden willen lezen op mijn blog. Laat vooral een reactie achter met jou weheartit - en ga die natuurlijk snel bekijken en volgen ! - en als je er geen hebt, snel maken! Ik ga maar weer eens want ik moet eigenlijk nu aan mijn huiswerk - oopsie daisy -. Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad en gaat alles goed met jullie ! Tot snel!

xoxo Eveline


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen