dinsdag 4 november 2014

All about autumn tag ♥

Vandaag heb ik een tag voor jullie , weer eens wat anders. Dit is een collab artikel met een hele goede vriendin van me Lara . Ze heeft een super leuke blog, dus neem vooral een kijkje! Veel plezier met lezen!

Wat is je favoriete herfstdrankje?
Ik hou niet van thee - ik weet het raar, maarja - dus ik denk dat ik dan voor koffie of chocoademelk moet gaan. Mijn favo koffie at the moment is die van Starbucks de caramel blended creme of gewoon een macchiato. Mijn favo chocolademelk is óók die van Starbucks de caramel chocolademelk - die is echt heilig -.

Laat je leukste muts/sjaal zien.
Tot nu toe heb ik nog niet echt een favo muts of sjaal. Ik ben nog op zoek naar een leuke sjaal, en die zag ik laatst bij Zara maar ik had toen helaas te weinig geld mee - mhee :( -. Dus ik ga er binnenkort zeker een paar scoren!


Welke muziek luister je in de herfst?
Ik luister niet echt verschillende muziek vergeleken anders seizoenen, maar als je mijn favo liedjes wilt horen check dan even mijn soundcloud : eef2409. 

Welke parfum ga je het meeste dragen deze herfst?
Ik ga morgen 2 luchtjes bij de Zara kopen die ik op het oog had, en daar ga ik waarschijnlijk een artikel over schrijven, dus die komt binnenkort online!

Wat is je favoriete oogschaduw deze herfst?
Ik houd van oogschaduw in de herfst! De laatste tijd doe ik gewoon een goud/gelige toon in mijn binnenste ooghoek en dan een donker bruine kleur in mijn crease.

Wat is je favoriete herfstsnack?
Sowieso fruit! Omg i love it! En dan vooral kiwi's en mandarijnen omg heilig!

Hoe ga je verkleed bij Halloween?
Halloween is natuurlijk al lang geweest, en ik had op Halloween ook niks geplanned. Als ik wat had zou ik waarschijnlijk als een vampier of zoiets gegaan zijn. Wel heb ik de makeup van mijn zusje gedaan voor een feest.  


Dit was de tag, misschien een beetje laat maar ik wilde hem nog graag doen. Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer!

xoxo, Eveline


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen