zaterdag 15 november 2014

Favorites Fall/Winter ♥

Vandaag heb ik mijn fall favourites voor jullie. De laatste tijd ben ik helemaal bezig met de fall en winter, dus ik hoop dat jullie het leuk vinden! Ik heb van zowat elke catagorie een item, en vond dat wel handig en leuk voor iedereen! Veel leesplezier!


Dit is echt mijn favo herfst fashion item. Het is een echt herfst kleur en zit zo lekker en zacht. Hij komt van de Zara en was 29,95. De kleine details zoals de knoopjes, het kraagje en de ritjes op de borstzakjes zijn super leuk en maken het helemaal af.


Deze keer heb ik ook wat anders dan beauty en fashion in mijn favorieten. Ik heb een boek meegenomen, omdat ik in de herfst altijd leuke boeken lees leuk het me wel leuk om mijn favoriet te laten zien. Het boek heet Let It Snow en er zitten drie verschillende verhalen in. De beroemde auteur John Green heeft ook een verhaal geschreven, en ze zijn allemaal super leuk! Het is wel in het Egels, dus het is voor de die-hards ;).


Dan een beauty favoriet, deze handlotion van Douglas. Ik vind de i love... lijn van de Douglas echt een super leuke lijn, en wilde er is een keer eentje proberen en koos deze. Het is niet een hele erge herfstige geur, maar zeker een lekkere! Er zit veel product in voor de prijs ( 3,95 ) en voed je handen goed!


Dan het MUA Undressed me too palette is een hele grote favoriet! Ik heb dit palette al heel lang, en dat kan je ook zien hoe het er uitziet - oopsie ! -. Het heeft hele mooi herfstige kleuren, en ook hele mooie winter kleuren. Het enige wat ik mis is een matte donkerbruine kleur, maarja voor deze prijs is het een top palette!  ( 5,99 )


Dan als laatste dit parfum van Zara. Mijn vriendinnen vinden me helemaal raar dat het na 1,5 week al veel op is. Maar dat is ook niet gek want dit parfum ruikt echt heerlijk! De naam van het parfum is Oriental en het is 10,99. Een echte herfstgeur, en is goed betaalbaar, wat wil je nog meer?!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, en dat jullie een paar van deze producten ook gaan kopen want ze zijn echt super! Bedankt voor het lezen en tot snel! Laat ook een leuke reactie achter!

xoxo, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen