zaterdag 1 november 2014

Inspiration Saturday ♥


Vandaag weer een artikel voor jullie! Ik ga een nieuwe serie starten, waarin ik elke zaterdag een artikel plaats met een portie inspiratie. Ik vind zelf mijn inspiratie vooral op weheartit en heb hier eerder al een artikel over geschreven. Veel leesplezier!

 Hierboven zie je een hele mooie foto van iemand haar haar. Ik vind de soft-curls deze herfst echt helemaal fab! En ze heeft ook naar mijn mening een hele mooi haarkleur! 



O wauw! Dat dacht ik toen ik deze foto zag. Ik ben de laatste tijd steeds meer bezig met ooglooks, en deze vond ik heel mooi en neutraal - wat voor school een must is! -. Haar wenkbrauw is ook echt on point! Ik ben de laatste tijd ook bezig met mijn wenkbrauwen in te vullen, te epileren en all that kind of stuff.


Omg, toen ik deze foto zag dacht ik echt, wow! Ariana Grande was ik altijd al fan van, maar vooral van haar stijl. Ze heeft een hele mooie minimalistische stijl, wat ik heel mooi vind! Dit knotje is voor Ari weer eens wat anders, maar wat staat het haar toch perfect! Ik vind dat ze echt zo mooi haar heeft, en haar oorbel is ook echt fab!


Als je op kamers gaat wonen, en je kamer ziet er zo uit, dan kom ik bij je intrekken ;)! Ik hou heel erg van een Scandinavische stijl als het gaat om inrichten. Grijs, zwart en wit zijn dan ook mijn favo kleuren voor in kamers! Deze deken wil ik meteen onderkruipen, want wat ziet die er lekker zacht uit!


Starbucks is gewoon life. Het is gewoon perfect. In de herfst ga ik meestal voor een blended caramel creme, of een caramel hot chocolate. Het ziet er cute en fashioneble uit en het is ook nog eens super lekker!


Wat een mooie foto is dit! Ik hou zelf heel veel van reizen, omdat je dat gewoon de mooiste steden en plaatsen ziet. Als je dan op zo'n hoog gebouw staat is het uitzicht altijd super! Zoals jullie zijn is dit in Parijs - aangezien de eifeltoren - en Parijs is een super mooie stad. FUNFACT: Ik heb van toen ik 2 tot en met mijn 6de in Parijs gewoont, en had vanuit mijn kamer uitzicht op de eifeltoren! Misschien heb ik van deze stad wel zo'n gevoel voor mode ;) !?


Warenhuizen, ze zijn toch zo leuk! Vooral in frankrijk, of belgie. Daar zijn zulke leuke dingen te koop! Natuurlijk hebben wij ook twee grote waren huizen; Bijenkorf en V&D. Maar daar slaag ik nooit zo erg als in het buitenland!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! Ik ga dus elke Zaterdag een inspiration artikel schrijven, zodat jullie geïnspireerd blijven! Bedankt voor het lezen, en tot snel!

xoxo, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen