maandag 17 november 2014

Makeup Of The Day : Fall Edition ♥

Vandaag heb ik een makeup of the day voor jullie. Ik dacht, dit is weer eens wat anders en misschien vinden jullie dit wel leuk. Het is niet een hele precieze uitleg of foto's maar ik wilde het toch graag delen. Veel lees/kijk plezier, en vergeet niet dit bericht een +1 te geven en een reactie achter te laten!


Vandaag had ik geen zin om iets speciaals met mijn haar te doen, maar wilde het wel graag uit mijn gezicht hebben, dus vandaar deze haarstijl. Lekker simpel, maar toch heel leuk. Het is een beetje aan de messy kant, maar dat vond ik juist het leuke eraan.


Ik ben voor rode lippen gegaan, omdat ik is een keer wat anders wilde, en mensen zeggen dat rode lippen me goed staan. Ik heb hiervoor het hema lippotlood gebruikt in 04 en de lippenstif van estee lauder in de kleur nectarine. 


Voor oogschaduw heb ik het vrij simpel gehouden. Gewoon een lichte kleur in de binnenste ooghoeken en in de creese een wat donkerdere kleur. Ik vind dit zelf voor de fall heel mooi staan, omdat het natuurlijk is maar toch heel mooi.


Omdat ik vond dat deze ooglook zonder een wing niet compleet was heb ik toch eyeliner aangebracht. Ik vind deze combinatie met rode lippen heel mooi, het geeft een mooie classy look achter.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en dat jullie wat makeup inspiratie hebben. Zaterdag komt als het goed is een heel leuk artikel online dus daar mogen jullie je op verheugen! Stay Beautiful, en tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen