woensdag 12 november 2014

New face routine stuff ♥


Vandaag laat ik jullie 2 producten zien die ik laatst nieuw heb gekocht maar die ik al heel lang wilde. Ze waren allebei in de aanbieding bij de Kruidvat, dus ik dacht laat ik ze maar meteen meenemen! Als jullie is een keer een soort van foundation routine willen lezen, laat het me dan weten. DISCLAIMER : Ik gebruik niet elke dag foundation / concealer / poeder , maar alleen als ik er zin en tijd voor heb of als het een beetje nodig is. Dus dat jullie dat weten. Veel leesplezier!


Maybelline New York Fit Me Foundation
De fit me lijn van Meybelinne is in beautyland erg bekend. Het zijn goede budget producten die gemakkelijk te gebruiken zijn. Ik wilde deze foundation al heel land, omdat mijn andere foundations helaas op zijn. Ik hoorde veel goede dingen erover, en ik vind dat deze foundation ook zeker in mijn top 3 komt van beste budget foundations. 


Ik heb deze foundation zelf in 115 Ivory , wat volgensmij de lichtste kleur is. Ik vind het als het de lichtste kleur is niet een vrij lichte kleur. Als er 5 kleuren zijn heb ik meestal 1 of 2 en de donkerdere versie van 115 Ivory zag er voor mijn net wat te donker uit. En in de herfst/winter heb ik altijd wat minder kleur in mijn gezicht en lichaam, dus vond deze kleur wel toepasselijk.


Over het algemeen ziet hij er vrij natuurlijk uit als je de foundation aanbrengt. Zelf breng ik de foundation aan met mijn real techniques stippling brush , mijn real techniques expert face brush of mijn real techniques beauty blender. Zelf vind ik deze tools het beste in gebruik voor liquid foundation. De Fit Me foundation is in alle filialen verkrijgbaar waar het merk Maybelinne word verkocht. Normaal kost hij 16,99 maar in deze aanbieding was hij maar 9,99. 


Makeup Academy Pressed Powder
Ongeveer 2/3 maanden geleden hebben ze in mijn Kruidvat filiaal het merk Makeup Academy (MUA) aangeschaft, waar ik heel blij mee ben. Zelf heb ik al een palette van MUA, en wilde heel graag deze Pressed Powder van het merk. Ik heb hem in de kleur shade 1. Dit is de lichtste kleur, maar omdat het herfst/winter is dacht ik dat deze het meest geschikt is. 


Het poeder zelf ziet er mooi en redelijk goed uit. Als je er met je vinger overheen gaat, is het heel zacht. Als je er met een kwast over heen gaat heeft het wel vrij veel fall out. Maar dit is ook een budget poeder, en daarvoor is het een goed poeder.


Dit zijn twee swatches die ik heb gemaakt. De linker swatch is het poeder niet geblend en de de rechter swatch is een beetje geblend. Makeup Academy Pressed Powder is verkrijgbaar in alle filialen waar het merk verkrijgbaar is en in mijn aanbieding was hij 1.99 maar normaal kost hij 3,49.

Ik hoop dat jullie het artikel van vandaag leuk vonden, en laat vooral een reactie achter! Ik heb vandaag studie dag ( jeeejj ;) ) dus misschien komt er nog een artikel vandaag online, maar ik beloof niks.

xoxo, Eveline


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen