zondag 9 november 2014

New in ♥





Vandaag heb ik een 'new in' voor jullie. Ik heb de laatste tijd een paar beauty/haar dingen gekocht, en het leek me leuk om die aan jullie te laten zien. Het is niet super veel, maar daarom leek het me leuk om het aan jullie te laten zien. Als jullie een review van een of meerdere producten willen , laat het me dan weten! Willen jullie dit vaker dit soort artikelen lezen, laat het me dan weten. Veel leesplezier!



Nivea Reinigingsdoekjes
De Nivea reinigingsdoekjes zijn heel erg bekend in beautyland. Laatst was er bij de Da/Mooi een aanbieding van alle gezichtsverzorging 1 + 1 gratis,dus daar heb ik gebruik van gemaakt! De roze verpakking is voor de droge en gevoelige huid, die ik heb. Ik moet zeggen dat deze doekjes heerlijk ruiken en werken. Normaal gebruik ik nooit doekjes, maar vanwege de aanbieding dacht ik, laat ik het eens proberen. De blauwe verpakking is voor de normale en gemengde huid. Ik heb deze verpakking genomen omdat ik eens wilde proberen hoe het reageert op mijn huid.
- Nivea is te koop bij o.a Da, Kruidvat, Etos etc. 2,95 per stuk -



Victoria Secret Body Mist in Endless Love
De laatste maanden verkopen ze vichtoria secret body misten en body lotions bij de etos. Toen ik dit hoorde ben ik meteen naar de etos gegaan, en had toen een body lotion gekocht. De maanden daarna zag ik in steeds meer filialen dat het assortiment op was. Maar laatst zag ik dat ze aan het bij vullen waren, en heb er toen meteen een mee genomen. Deze geur vond ik het meest toepasselijk voor de herfst/winter, en hij ruikt heerlijk!
- Victoria Secret is te koop in hun filiaal en etos 8,99 per stuk - 



Batiste Droogshampoo in Blush
Mijn droogshampoo was op, dus wilde graag een nieuwe proberen. Ik heb deze als een een keer eerder geprobeerd, en viel toen goed in de smaak. Vandaar dat ik hem opnieuw heb gekocht. Hij ruikt heerlijk naar bloemen, en de verpakking is super cute! De droogshampoo zelf werkt heel goed, en laat een hele mooie gloed achter, en geeft je haar mega veel volume ( wat voor een stijlhaar-type zoals ik mega fijn is ! ).

- Batiste is te koop bij a.o Da, Kruidvat, Etos etc. 1.99 per stuk -

Bedankt voor het lezen, en zoals ik eerder al heb gezegd zijn er een paar leuke dingen aan de gang met mijn blog,  maar daar horen jullie binnekort meer over! Tot snel!

xoxo, Eveline



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen