donderdag 20 november 2014

Review: Andrélon Repair Creme

Vandaag heb ik weer een revieuw voor jullie. Het gaat om de Andrélon Repair Crème van de Care & Repair lijn. Deze lijn is al een tijdje uit, maar dit is mijn eerste product uit de lijn. Het leek me handig om dit te revieuwen voor de meisjes onder ons die lang haar hebben maar niet naar de kapper willen - wie herkent dit allemaal ;) -. Dus ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Veel leesplezier!



Als eerste wil ik wat zeggen over de verpakking, die er mooi uitziet. Het etiket is paars en roze, wat de vaste kleuren zijn van Andrélon en een mooie fles is ook meegenomen. De pomp werkt ook goed, en is een perfect hoeveelheid per keer. Zelf heb ik drie pompjes nodig voor mijn haar.


Het is een witte substatie, en is heel glibberig. Als je het inmasseert voor je dat het heel vet is, en dat is het minpunt van deze créme. Het maakt je haar vet, maar het helpt wel. De eerste keer had ik wat te veel in mijn haar gedaan en dat zag je meteen! Dus je moet oppassen met de hoeveelheid créme die je gebruikt.



Hierboven zie je een before en after. Zelf zie ik wel verschil, je ziet echt dat er minder gespleten haarpunten zijn. Je ziet ook dat het er wat meer verzorgt uit ziet. Zelf smeer ik deze créme elke dag in de ochtend of avond in. En ik zie echt verschil, dus ik denk dat ik de andere producten ook ga halen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en dat jullie er wat aan hebben. Heb je zelf producten van de Care & Repair lijn? Laat het achter in de comments. Zoals altijd, bedankt voor het lezen en tot snel!

xoxo, Eveline

2 opmerkingen: