zaterdag 15 november 2014

Review : Douglas 12 Eye Shadows Palette ♥


Ik was laatst in Utrecht, en ging naar de Douglas waar ik deze beauty tegen kwam. Funfact: ook kwam ik lotte van lottelovesbeauty.nl tegen en ze was echt heel lief! Maar verder met het onderwerp; ik zag dit palette liggen en ik was meteen verliefd. De kleuren zijn echt super herfstig en was benieuwd hoe de kwaliteit was. Veel leesplezier!


Het palette heeft 12 verschillende oogschaduw's , maar geen van de oogschaduw's hebben namen, wat ik vrij raar vind. Het palette deed me ook een beetje denken aan het Urban Decay Naked 1 palette, maar die is natuurlijk 49 euro en dat is veel meer. Dit palette was 9,95 en is te koop bij de Douglas. 


Het palette is niet vrij stevig moet ik eerlijk zeggen. Het palette zelf is van plastic gemaakt en het is ook een plastic glaasje, wat mij vrij tegen valt. Ook is het jammer dat er geen spiegeltje bij zit. Het voordeel is dat er wel een kwastje bij zit met twee verschillende kanten. Ik gebruik alleen het echte kwastje en niet de spons-applicator omdat ik dat heel vervelend vind aanbrengen.


De oogschaduw's zijn opzich wel goed gepigmenteerd, maar ik moet ze wel meerdere malen aanbrengen voor een goede dekking. Ik vind de kleuren wel echt heel mooi, en ze passen allemaal goed bij elkaar. Ze gaan van licht naar donker, wat ik ook goed vind. 


Er zijn niet heel veel donkere kleuren in dit palette, maar dat hoeft ook niet per se voor mij. Er zijn veel shimmer of sheer tinten in het palette en er zijn maar 1 a 2 kleuren echt matt. Dit palette is dus zeer geschikt voor de herfst, en voor de prijs is het een goede dupe voor de Urban Decay Naked 1 palette.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, en dat jullie snel naar de winkel rennen om dit palette te kopen! Willen jullie nog een keer een ooglook met dit palette zien? Laat het me dan weten! Dankjewel voor het lezen, en tot snel!

xoxo, Eveline

2 opmerkingen: