zondag 9 november 2014

Review: Primark kwasten ♥






Vandaag heb ik een kwasten review voor jullie! Ik ben laatst naar de Primark in Almere geweest, en toen zag ik deze kwasten liggen. Ik wilde ze super graag voor jullie reviewen dus daarom heb ik ze gekocht. Ik ben zo eerlijk mogelijk over alle producten die ik review, want ik vind dat heel belangrijk als blogger. Ze hadden de kwasten set ook nog in andere kleuren, maar deze vond ik het leukste er uitzien. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben , en dat jullie het leuk vinden! Veel leesplezier!


Dit zijn alle kwasten die je in de set krijgt. Het is een bronzer / blush kwast, een groot oogschaduw kwastje, een klein oogschaduw kwastje en een schuin afgesneden kwastje. Ik vind dat ze voor de prijs ( 3,95 ) er super leuk en schattig uitzien! Het enige min punt vond ik dat de bronzer / blush kwast een beetje scheef is. Maar wat wil je voor deze prijs!


Als eerste review ik de bronzer / blush kwast. Ik vind dat deze kwast een perfecte grote heeft. Niet te groot en niet te klein. Hij ziet er super schattig uit, en heel handig in gebruik. De haren zijn super super zacht, wat me opvalt voor deze prijs. Normaal zijn de kwasten namelijk nooit zo zacht. Hij brengt over het algemeen goed een product aan, alhoewel hij vrij veel product op neemt. Ik vind dit wel een hele fijne budget kwast!


Als tweede review ik dan de schuin afgesneden kwast. Ik denk dat ik deze of voor mijn wenkbrauwen ga gebruiken of voor onder mijn ogen oogschaduw aan te brengen. Ik heb het voor allebei gebruikt, en ik moet zeggen dat ik het toch liever gebruik voor oogschaduw. Voor mijn wenkbrauwen ben ik heel kieskeurig en kies ik een meestal wat steviger kwastje. Dit kwastje is heel zacht en flexibel, wat voor oogschaduw perfect is! Ik denk dat dit een goed budget product is voor een beginner met make-up. 



Als derde review ik dan het grote oogschaduw kwastje. Ik ben blij dat deze erin zit , want ik ben al heel lang opzoek naar een goed oogschaduw kwastje. Ik moet zeggen dat het een vrij hard kwastje is, maar wel zacht. De haren zitten stevig tegen elkaar aan, wat op zich wel fijn is maar niet om het goed te blenden. Het kwastje neemt vrij weinig oogschaduw product op, wat vrij jammer is, maar normaal is voor budget oogschaduw kwasten. Ik vind dit dus geen fijn kwastje. 


Als laatste review ik dan het kleine oogschaduw kwastje. Toen ik deze zag was ik heel erg benieuw of deze goed zou werken. In eerste instatie dacht ik van wel, omdat hij er vrij stevig en zacht uit ziet. Vergeleken het grote oogschaduw kwastje, neemt dit kwastje vrij veel product op. Wat natuurlijk heel fijn is. Het verdeeld oogschaduw ook best goed , maar natuurlijk niet super. Als beginner in make-up zou ik dit kwastje ook zeker aanraden!

Dit set is voorlopig nog te verkrijgen. Het is te koop in alle Primark filialen. Het is 3,95 , wat voor een kwasten set een prima prijs is. Ik zou dit product ook zeker aan raden, als je begint met make-up maar ook voor een gevorderde. 

Bedankt voor het lezen! Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad, en laat het horen als ik vaker wat moet reviewen, want ik vind het super leuk! Ik ben zo eerlijk mogelijk met alles, en hoop dat jullie daar wat aan hebben. Tot snel!

xoxo, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen