zaterdag 22 november 2014

Swap met xlifecandy !




Vandaag heb ik een erg leuk artikel voor jullie! Ik heb een swap gedaan met mijn vriendin Lara die ook een blog heeft. Het bedrag was rond  €25, dus we konden leuke spulletjes ervan kopen. Het meeste is beauty, verzorging en andere random spullen. Wil je weten wat Lara voor mij gekocht heeft? Lees verder!


De cadeautjes waren verpakt in een doos, die ingepakt was met inpakpapier ( maar op de foto er al af was ). Het was een redelijk grote doos, en vanbinnen zag het er ook erg leuk uit.


Alle pakketjes waren verpakt in gekleurde strepen pakpapier, en de doos was voor de rest gevuld met kleine piepschuimpjes. Het ziet er er leuk uit en heel creatief!


Het zijn hele leuke producten allemaal, en ben er ook heel dankbaar voor. Ik probeer niet iemand te kwetsen met wat ik heb gekregen, maar vond het gewoon leuk om te laten zien.


Als eerste heb ik de Miss Sporty Morning Baby BB Cream gekregen. Ik had er al een, maar die was bijna op dus deze kwam goed van pas! Het is een heel fijne BB Cream, dus ik ga hem zeker veel gebruiken. 


Dan heb ik twee maskertjes van Dokter Van Der Hoog gekregen in de smaken ''Creamy Coconut'' en ''Goodby wrinkles''. Ze zien er leuk uit, en zijn heel bekend in beautyland dus ik hoop dat ze erg fijn zijn!

Dan heb ik iets heel lekker gekregen. Namelijk deze Crispello's van Milka. Ik heb er al een paar gegeten, en was zijn deze lekker zeg! Ik ga deze zeker nog een keer kopen!


Dan dit hele mooie lakje van Catrice. Ik had nog niet heel veel paars-achtige lakjes, en voor de herfst/winter is dat heel handig! Er zitten een paar subtiele glittertjes in en dat is echt heel mooi. Ik hoop dat hij ook goed dekt, maar die van Catrice doen dat meestal wel. 


Dan deze bae's. Toen ik deze zag, was mijn eerste reactie ''wat leuk''! Het zijn organische lip balm's, dus het is heel goed voor je lippen. Er zit Argan Oil en en heel veel andere goede stoffen, en de rode is echt mijn favoriet! Het verzorgd je lippen echt heel goed.


Dan dit oogschaduw palette van elf. Er zaten twee producten van elf in, waar ik erg blij mee ben. Ik vind elf een van de beste budget-merken en ben erg blij met het palette. Er zitten een paar hele mooie kleuren bij , en heb veel goeds gehoord over de pigmentatie. 



Dan heb ik nog twee singel oogschaduw's van essence gekregen. Eentje in de kleur block buster en de andere in de kleur mint green. Ik ben hier erg blij mee, omdat de pigmentatie redelijk goed van deze single's zijn. De creme matt is een hele goede base en highliter voor op het wenkbrauw bot.

Ik ben heel blij met wat ik heb gekregen, dus dankjewel Lara! Ik hoop dit vaker te kunnen doen, want het is heel leuk om al deze dingen te hebben gekocht, en het is leuk dat jij het ook leuk vind! Wil je weten wat ik aan lara heb gegeven? Kijk dan even op haar site xlifecandy

Bedankt voor het lezen, en tot snel!

xoxo, Eveline


6 opmerkingen:

  1. Zo'n swap lijkt me echt tof om te doen, een feestje om al die cadeautjes uit te pakken zeg! Fijne producten heb je gekregen, die lipbalms lijken me héérlijk, arganolie is altijd fijn! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar de BB cream! <3

    BeantwoordenVerwijderen