zaterdag 20 december 2014

Brasserie Oliver ♥

Vandaag heb ik voor jullie een ander artikel dan normaal. Ik ben laatst met mijn zusje bij Brasserie Oliver gaan eten. Het is een heel leuk en gezellig café. We hebben allebei heerlijk genoten van wat we hadden besteld, en we gaan het zeker nog een keer doen! Wil je weten wat wij hadden besteld? Lees verder!


Mijn zusje had voor wat te eten hele lekkere wentelteefjes besteld. Wij komen hier wel vaker, en de vorige keren beviel ons dit gerecht heel erg. Het ziet er heel mooi en lekker uit. De wentelteefjes zijn zeker en aanrader!   

Ze had ook een lekkere milkshake besteld. Ze kreeg hem in een heel mooi glas geserveerd. Het was een bananen milkshake en hij zag er heel lekker uit, en hij was ook erg lekker!



Ik had lekkere poffertjes besteld. Ik had ze al heel lang niet meer gegeten en had er erg zin in. En wat zijn deze lekker zeg, het ziet er super schattig uit met de poedersuiker, en het was echt heerlijk zeg! Deze ga ik zeker vaker bestellen!




Ik had ook nog een mango/banaan smoothie besteld. En wat was deze lekker. Hij werd geserveerd in een heel mooi en groot glas, wat heel fijn drinkt. Dit zou ik ook zeker nog een keer bestellen!


Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, en bedankt voor het lezen! Tot snel!

xoxo, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen