woensdag 31 december 2014

December Favoriet : Catrice Absolute Nude Palette ♥




Vandaag heb ik een grote favoriet voor jullie! Het is alweer even geleden dat ik een artikel heb geplaatst, maar dat is met een reden! Deze week ben ik ziek geweest, en had echt geen fut om een artikel te schrijven. Sorry daarvoor, maar nu heb ik weer een goed en fris artikel voor jullie! Alweer een tijdje geleden zag ik in het catrice schap deze beauty liggen, en wilde hem meteen! Het zijn hele mooi nude kleuren, waar ik wel van hou! Het palette was niet zo duur en wilde hem daarom meteen kopen! Helaas is hij wel een beetje vies, dus bereid je voor. Veel leesplezier!


De verpakking vind ik heel erg mooi! Je ziet de oogschaduw's er mooi doorheen. Catrice cosmetics heeft volgensmij steeds duurdere producten, maar ze zijn wel betere kwaliteit. Ik heb gehoord dat er nog een versie van deze soort palette uitkomt, dus daar verheug ik me nu al op!



Je ziet dat de oogschaduw's heel mooie kleuren hebben. Ze zijn heel zacht, en je kan ze dus iedere dag dragen. Als je je look donkerder wilt maken, kan je het donkerder maken, en als je het lichter wilt maken kun je het lichter maken. Je kan dus alle kanten op met dit palette!



Dit zijn de swatches. Je ziet dat ze goed gepigmenteerd zijn, en er een hele mooie shimmer in zit. De donkere kleuren zijn erg gepigmenteerd, wat erg fijn is voor donkere looks. Ik raad dit oogschaduw palette ook erg aan als je van nude houd!



Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, en alvast bedankt voor het lezen. Dit is het laatste artikel van 2014, en mijn goede voornemer is: meer bloggen! Ik hoop dat ik dit kan nakomen, en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Tot snel!

XOXO, Eveline

1 opmerking: