zondag 21 december 2014

OOTD New Coat ♥

Vandaag heb ik weer eens een outfit voor jullie. Jeetje wat is dat lang geleden, ik denk wel 2 maanden. Ik vind het zo leuk om outfit foto's te maken, omdat je zo creatief bezig kan zijn, en je favorieten outfit's kan delen. En ik heb een nieuwe jas! Willen jullie meer detail op mijn jas? Laat het me weten en ik maak er een artikel van! Veel leesplezier!


Nog even een 'shout-out'' naar mijn vriendin Elyanne voor de foto's, het was heel leuk om samen te werken en ze heeft het echt heel goed gedaan vinden jullie ook niet? Zoals ik eerder zei heb ik dus een nieuwe jas en ik ben er echt helemaal verliefd op!


Deze sjaal is eigenlijk van mijn moeder, maar ik heb hem soort van gekaapt - oopsie -. Hij is super lekker warm en ook nog eens fashionable! De grijze tinten staan erg mooi bij mijn jas en het maakt de outfit helemaal af.




Deze schoenen zijn echt mijn bea's! Wat zijn ze toch een plaatje, en ze zitten verschrikkelijk lekker. Ik draag ze graag als ik even naar buiten ga omdat ze erg warm zijn. De hak onder de schoen maakt de outfit elegant, en daar hou ik wel van. 



Ook zit er een lekkere bontkraag aan, en wat is die zacht zeg! Het houd je hoofd erg lekker warm en ziet er super leuk uit! Deze outfit is ook een soort van ''kerst dag inspired'' omdat de peplum top en de ketting het erg feestelijk maken.




Je gelooft het of niet maar deze ketting koste maar 6 euro! Een echt koopje dus, en hij is super leuk en maakt je outfit ook echt helemaal bijzonder. Het wit staat erg mooi met de combinatie van rood.



Nou het is ook bijna kerst en oud en nieuw, dus veel plezier met je familie! Als je aan dit artikel wat heb gehad laat het zeker weten! Zoals altijd bedankt voor het lezen en laat zeker weten een comment achter! Ik lees deze altijd en het maakt mijn dag!


Jas : Zara
Top : H&M
Broek : Zara
Schoenen: Primark
Ketting ; Onbekend
Sjaal ; Zara


Tot snel!

xoxo, Eveline

6 opmerkingen: