vrijdag 26 december 2014

Review : Miss Sporty So Matte Perfect Stay ♥


Vandaag een Review voor jullie. Laatst kocht ik deze 'So Matte Perfect Stay Pressed Powder' wat een mond vol woorden is. Ik was heel benieuwd naar dit product, en ik had er nog niet zoveel van gehoord, waarom het me wel interessant leek. Ik heb het in de kleur 003 ''Dark'' gekocht, wat natuurlijk veelste donker voor mij is, maar dat is met een reden! Veel leesplezier!




Als eerst heb ik het over de verpakking. Het ziet er vrij chique en netjes uit. Het is een mooi donkere kleur blauw, wat heel mooi staat. Ik heb nog niet zo veel van Miss Sporty, dus ik wilde het graag proberen. 


Zoals ik eerder zei heb ik de kleur 003 gekozen, en dat is dus met een reden. De reden is dat ik eigenlijk dit poeder als een soort van natuurlijke bronzer wilde gebruiken. Een poeder die als een bronzer en poeder in een dient. Ik breng het op de plekken waar ik meestal bronzer aanbreng, en het staat veel natuurlijker!


Ik vind het doosje van binnen heel fijn, omdat het een klein compact spiegeltje heeft. Zo kan je onderweg ook nog je make-up doen! Het poeder zelf is niet de beste kwaliteit, maar voor die prijs verwacht je dat ook niet. Het poeder kan wel tussen de randen komen te zitten, wat best vervelend, maar je kan het er zo weer uitblazen ;).


Als je het poeder een tijdje gebruikt zie je dat de structuur minder word. Ik had dit niet verwacht van Miss Sporty als ik eerlijk ben. Het werkt wel nog steeds maar de kwast pakt het minder fijn op dat eerst. Nu ik het heb over kwasten, ik gebruik hier liever een losse 'fluffy' kwast voor, want dat word het wat egaler dan dat je een compacte kwast gebruikt.


Over de verpakking is dus niks te klagen, het is eigenlijk wel een prima poeder. Als je een super poeder wilt moet je wat meer geld sparen, maar voor deze prijs zal ik zeker niet klagen! De verpakking is overigens ook nog eens heel licht, en dus heel makkelijk mee te nemen in je tas! 

\

Dit is een van de eerste producten die ik heb van Miss Sporty, en ik denk dat ik er wel meer van ga kopen. Het is een goed budget merk, maar je moet er niet te veel van verwachten. De verpakking van Miss Sporty vind ik echt heel erg mooi! Ik heb wat andere producten opgezocht, en ik denk dat ik maar snel naar de winkels moet gaan!


Dit was het artikel van vandaag.Ik probeer de laatste tijd meer reviews online te krijgen en ik hoop dat jullie dat leuk vinden! Willen jullie de volgende keer meer budget of high-end producten? Laat het weten in de comments! Fijne feestdagen!

Miss Sporty So Matte Presed Powder - 2,99

Tot snel!

xoxo, Eveline

1 opmerking: