woensdag 24 december 2014

Review : Rituals Silky Lipgloss ♥


Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Voor Sinterklaas heb ik deze lip gloss van de Rituals gekregen. Hij is transparant, dus het geeft een heel mooi glanzend effect aan je lip kleur. Hij is vrij prijzig voor een lip gloss, dus daarom wilde ik hem voor jullie reviewen als je erover twijfelt om hem te kopen.



Als eerst ga ik even praten over de verpakking, want wat is die toch weer mooi! Ik vind de Rituals verpakkingen altijd wel mooi, maar deze springt er echt wel boven uit! Hij heeft een heel mooi patroontje en het staat heel chique. Soms heb ik moeite met het dicht krijgen van de dop, maar het is een vrij praktische verpakking. 



De verpakking van de lip gloss zelf is ook erg mooi. Ik vind de koperen op erg mooi staan bij de appeltjes groenen verpakking. Er zit vrij veel in de tube zelf, wat er fijn is. 


Dan de substantie. De substantie is niet te dik en niet te dun, wat ik heel erg fijn vind en heel moeilijk te vinden is voor een betaalbare prijs. Het enige nadeel vind ik dat het nogal een vies na smaakje heeft - het kan ook aan mij liggen hoor ;) -. Het is dus een mooie glinsterige gloss, met maar een paar nadelen.



Dit is het resultaat met alleen een lipkleur op, en zoals je ziet mist het echt een goede gloss. 


En dit is het resultaat met de lip gloss eroverheen. Je ziet dat er een erg mooie glans over heen zit, en het staat er natuurlijk.

Bedankt voor het lezen, en laat zeker een comment achter wat je van deze review vond. Ik probeer dus elke dag een artikel online te krijgen in de vakantie, en probeer goed te plannen zodat het daarna ook elke dag een online komt. 

Tot snel!

xoxo, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen