vrijdag 19 december 2014

Winter 2014 Makeup Collection ♥



Eindelijk heb ik vandaag weer voor jullie een artikel, wat heb ik dit gemist zeg lekker typen! Sorry dat er zo lang geen artikel online kwam, ik ben de laatste paar weken heel erg druk met mijn website - wat jullie waarschijnlijk niet denken als er niks online komt -. Ik ga hier waarschijnlijk heel binnenkort een artikel overschrijven, dus stay tuned! Vandaag een makeup collection voor jullie omdat ik vond dat jullie dat wel verdiend hadden. Veel leesplezier!

Aller eerst wat informatie over mijn makeup organisator. Ik heb deze van mijn vader gekregen voor Sinterklaas, en ben er echt enorm blij mee! De koffer kan je opslot doen en kan je overal mee naartoe nemen, wat heel handig is want ik doe nog al wat makeup klusjes bij kennissen. Ik vind de kleur ook heel mooi en professioneel staan.



De binnenkant is heel ruim, wat heel erg handig is met mijn hoeveelheid. Voordat ik het vergeet te zeggen, ik probeer niemand minder waardig te laten voelen met deze hoeveelheid, maar ik ben beauty blogger en daarom krijg ik vaak producten opgestuurd en koop ik er ook veel om te reviewen. Ook gebruik ik soms alleen mascara, dus niet denken dat ik zo'n makeup doos ben haha ;).



Als eerste de linker kant van mijn koffer. Links boven in bewaar ik veel opvallende lipproducten. Daaronder bewaar ik mijn punteslijpers en daaronder bewaar ik al mijn oogpotloodjes/eyeliners/oogschaduw stick's. Rechts boven bewaar ik verzorgende lip producten en daaronder lip producten die ik niet zo vaak gebruik. Daaronder heb ik twee producten van elf waaronder de blush en bronzer duo en de highlighter.


In het onderste vakje heb ik veel van mijn paletten en 'makeup tools'. 


In het anders onderste vakje heb ik wat dingen die ik nog moest testen en reviewen voor mijn site, ik heb ook twee eos lipbalmen, en een dagcréme van dermolin.


Dan mijn babylips collectie. Ik heb er vrij veel en wil er graag nog meer hebben - #beautyfreak -. Ook heb ik een maybelinne lippotloodje, wat een erg fijn product is!


Dan of course mijn mascara's. Ik ga echt bijna nooit de deur uit zonder mascara, dus ik heb er ook een aantal. Het liefst gebruik in de rechts blauwe van catrice. Ik heb er veel, en de helft ervan moet ik ook eens een keer weggooien eigenlijk.


Dan nog mijn lippenstiften en wenkbrauw gedeelten. Ik gebruik best vaak lippenstift dus ik heb veel verschillende merken en kleuren. Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik of een potloodje of een wenkbrauw poeder.


Een aantal felle lip producten heb ik hier liggen, ik heb veel verschillende merken en ik gebruik het meestal alleen voor een speciale gelegenheid.


Lip verzorging is natuurlijk ook echt een must, vooral in de winter want dan zijn mijn lippen zo droog dat ik ze wel moet verzorgen! Hier gebruik ik vaak vaseline voor omdat dit mijn lippen echt verzorgd!


Dan heb ik hier een concealer en een paar oogschaduw mono's. Waarschijnlijk denken jullie van huh?! waarom heeft ze zo weinig producten voor haar huid, nou dat komt omdat ik vind dat ik dat niet nodig heb - ik heb het hier dan over : foundation, poeder en concealer - ik gebruik het ook bijna nooit en daarom vind ik het zonde als ik het zou kopen. 


Dan heb ik hier nog mijn kwasten. In het linker bakje zitten oogschaduw kwasten, wenkbrauw kwasten etc. En in het rechter bakje zitten gezichtskwasten. 

Ik hoop dat jullie het artikel van vandaag leuk vonden, en bedankt voor het lezen! Ben je nou benieuwd wat er allemaal aan de hand is? Stay tuned want binnenkort komt er een artikel online. 

Bedankt voor het lezen en tot snel!

xoxo, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen