donderdag 15 januari 2015

New Hair ♥


Als eerste, sorry dat ik zolang geen artikelen heb geschreven, dat was mijn goede voornemen - oops! -. Maar ookal is het niet leuk om te zeggen, school gaat voor. Deze weken had ik het erg druk en dit jaar is een belangrijk jaar, omdat ik mijn profiel ga kiezen. Hopelijk vinden jullie het niet al te erg, maar ik ga proberen meer artikels te schrijven! Veel leesplezier!



Dit artikel gaat over mijn haar, ik ben laatst naar de kapper geweest - helaas ulghh - en er is 10 centimeter afgehaald. Ja ik weet het het is veel, maar het was wel nodig! Mijn haar is nu veel gezonder en ziet er beter uit dan eerst! 





boven is mijn haar nat als ik het doorgekamd heb. En onder is mijn haar als ik het geföhnd heb. Ik heb mijn haar geblondeerd aan de onderkant maar dat is voor een groot deel er dus afgeknipt, maar het kan dat je het nog een beetje ziet. Helaas heb ik nu aan de voorkant een beetje slag, wat ik niet had toen ik nog langer haar had. De meeste mensen denken, wat is daar erg aan? Maar ik vind het echt verschrikkelijk! Ik was mijn haar elke 3 dagen, omdat het dan vet begint te worden. Ik was het nóóit elke dag en om de dag omdat dat bewezen is dat dat erg slecht voor je haar is. 





Deze haarstijl draag ik erg vaak als ik wil dat mijn haar uit mijn gezicht is maar ik wil wel dat ik los haar heb. 


Dit is gewoon een normale staart voor mij, dit draag ik als ik gewoon alles uit mijn gezicht wil hebben , maar dat het er nog wel leuk uit ziet. 


En als laatste deze knot, dit draag ik eigenlijk niet heel veel, maar opzich vind ik het wel leuk. Ik haal altijd een paar plukjes van voren eruit, zodat het er wat leuker uitziet.

Dit was mijn artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Hebben jullie speciale onderwerpen waarover jullie willen lezen? Laat het me weten. 

Bedankt voor het lezen en Tot Snel!

xoxo, Eveline

3 opmerkingen:

  1. Die knot ziet er heel leuk uit! En ik vind je haar er gezond uitzien zo :) Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe maak je die knot zo? ze mislukken bij mij altijd :*3

    BeantwoordenVerwijderen