donderdag 1 januari 2015

Welkom in 2015 ♥


Gelukkig Nieuwjaar en Welkom in 2015! Vandaag is het 1 januari, en eigenlijk ben ik nu bezig met mijn goede voornemen: meer bloggen! Ik hoop dat jullie gister een super leuke dag hebben gehad en vandaag ook gaan hebben. Hebben jullie al goede voornemens? Laat het weten in de comments, en veel leesplezier!


Natuurlijk heb ik ook vuurwerk afgestoken, en het was super mooi! Wij waren bij vrienden uitgenodigd om het te komen vieren, en het was super leuk! De buren hadden zoveel en mooi vuurwerk, dat we daar ook keken. En natuurlijk kan je het nieuwe jaar niet in gaan zonder champagne en oliebollen, dus dat hebben we lekker gevierd!


Dit plaatje vond ik vanochtend op weheartit, en ik vind het zo mooi! De oufit is all black wat ik erg mooi vind staan. Ik wilde dit plaatje gewoon even delen omdat ik het zo mooi vind! Ik zit erg vaak op weheartit, wil je weten wat mijn wehartit is? Hij heet eveline ♥  , dus dan kan je nog meer leuke en inspirerende plaatjes vinden!


 Ik hoop dat jullie een super 2015 krijgen, en dat je veel leuke dingen mag doen! Vandaag komt er geen artikel meer online, omdat dit mijn artikel voor vandaag was, morgen komt er weer een fashion/beauty/lifestyle artikel online. Bedankt voor het lezen!

Tot snel!

xoxo, Eveline




1 opmerking: